Saturday, February 05, 2011

Číst sama sebe

Nemá cenu utíkat od rozdělaných věcí. Když se koupí kytara, má se na ni naučit hrát. Když se začnou vypisovat španělský slovíčka, má se nastudovat i gramatika. Když se začne uklízet v kuchyni, má se vycídit i zbytek bytu. Když se začne psát blog, má se u něj i zůstat.
"Nemůžu po sobě číst starý věci. Musel bych je pak všechny smazat," řekl mi v kavárně. Zamyslela jsem se nad tím a byla přesvědčená, že to mám úplně stejně. Když jsem přijela domů, začetla jsem se do sebe před 5 lety a zjistila, že není tak zle. Jsou věci, který bych smazala, kdyby mi to nebylo blbý, ale pak je tady ten zbytek, při jehož čtení jsem trošku dojala sama sebe. Je jedno, že kolikrát nevím, čeho se článek týkal, ale napsala jsem ho já a stále se mi líbí!
Nechápu, proč jsem se několik posledních měsíců snažila z tohodle blogu utéct. Vždyť já ho mám ráda a je to kus mě. A tak sem budu psát dál, protože když se s jedním blogem začne, má se u něj i zůstat. Se vším všudy.

No comments: