Thursday, March 15, 2007

poslední o počasí (snad)

Ještě jsem si vzpomněla na takovou úvahu o počasí (to je ale fakt řečeno hodně vznešeně:-D). Musim ji sem hned teď napsat, protože se týká 11. března, takže později by už nebyla vůbec aktuální a navíc má být od pondělka zase hnusně, takže by se docela ztratila pointa.

11. března 2005 jsem byla v Barceloně a bylo tam 15 stupňů Celsia.
11. března 2006 jsem byla v Cannes a bylo tam 15 stupňů Celsia.
11. března 2007 jsem byla v Polné a bylo tam 15 stupňů Celsia.

Z toho plyne, že se jednou k tomu středomořskýmu podnebí dopracujeme i u nás na Vysočině. Jaru sláva!

6 comments:

Anonymous said...

že bys byla až takovej klikař?

Unknown said...

Fuj, to zavání okultismem. Bez ohledu na místo se kolem tebe 11/3 vytváří zóna patnáctistupňová zóna...

Martina Nováková said...

2ondřej: myslíš, že to je mnou? a já si celou dobu myslela, že za to může globální oteplování... :)

Unknown said...

no já ti právě nevím... nejdřív el nino, pak el nina, nakonec menina...

Martina Nováková said...

ale já přece nejsem živelná katastrofa... :-D

Anonymous said...

A aby toho nebylo dost, tak má zase sněžit s teplotami 3/7°C. Však ona vás ta tepelná rozmazlenost zase na chvíli přejde :)