Wednesday, March 28, 2007

bem-estar

být v oblíbeném městě, posedět v oblíbené kavárně, pít oblíbené pití, venku je nádherně, lidi se začali usmívat a dokonce si na ulici pískaj... dělám frajerku v nových slunečních brýlích a koupila jsem si knihu. se sluchátky v uších poslouchám hudbu, která mě fakt baví. splnila jsem povinnost, do který se mi už nějakou dobu nechtělo a vlastně to bylo nakonec v pohodě. čtvrteční záležitost s telefonickým rozhovorem se vyřešila (teda ve skutečnosti se to ukáže až zítra, ale snad jo), včerejší film na febiofestu byl mooooc dobrej a jsem ráda, že jsem ho viděla. snad ty, na který se chystám v pátek, budou stejně kvalitní. takže se mám skvěle. pár problémů a starostí mám, ale většinou jejich vyřešení nezáleží až tak na mně jako na jiných. barakat! :)

1 comment:

Ondrej.Rucka said...

To zní skoro jako satori :-)