Friday, March 02, 2007

co novýho?

tento týden jsem byla několikrát upotorněna na to, že přispívání na tenhle blog poněkud flákám. netvrdím, že to není pravda, ale taky je pravda, že v poslední době jsem opravdu mooooc práce a tím pádem málo času na blogování.
za 1) teprve nedávno nám skončilo zkouškový a vzhledem k tomu, že jsem jeho část využila k cestě do Francie (čehož opravdu nelituju), využila jsem ho v plný délce, tzn. poslední zkoušku jsem dělala těsně před koncem zkouškovýho = hodně učení
za 2) upsala jsem se další jazykovce a učím teď týdně 6 kurzů francouzštiny a angličtiny = hodně práce

takže teď chodím do školy, čtu povinnnou literaturu, jezdím téměř denně do Horních Počernic, což je fakt děsně daleko a měla bych alespoň kvůli studiu sledovat zprávy, což taky nestíhám. taky platím šílený peníze za mobil (hovory do zahraničí jsou prostě drahý), zatím jsem úplně zdravá, i když všichni kolem mě jsou nemocný

taky jsem se rozhodla, že na erasmus do Portugalska pojedu na letní semestr ve druhým ročníku, tzn. zhruba za rok, jestli na portugalštině vydržím.

a to je pro teď asi tak všechno. jsem zrovna na přednášce, takže si musím dělat poznámky.

No comments: