Monday, March 12, 2007

les temps changent.

přesně před rokem jsem byla ve Francii
přesně před rokem jsem se právě vracela z Antibes do Annecy
přesně před rokem jsem byla přesvědčená, že nejlepšího kamaráda nemůžete ztratit kvůli hlouposti
přesně před rokem jsem si myslela, že nebudu mít moc důvodů se do Annecy později vracet
přesně před rokem jsem věřila, že první dítě mojí sestřenice bude holčička
přesně před rokem jsem moc nedoufala, že se dostanu na obor mediální studia
přesně před rokem bylo v Annecy 5 stupňů Celsia
přesně před rokem jsem neznala ani Andrejku, ani Sashu, Paula, Zuzku, Markétu, Lucku a další skvělý lidi
přesně před rokem jsem se nacházela někde mezi angínou a zánětem ledvin
přesně před rokem jsem portugalštinu a angličtinu spíš zapomínala, místo abych se učila něco nového

a co z toho jako vyplývá?
les temps changent et c´est très bien...

No comments: