Friday, March 30, 2007

blbec s mobilem, febiofest a problémy s wifi

dneska jsem vstala dřív než bylo plánováno (asi o půl desátý:), ale hned mi zvedl náladu film Mars útočí!. nikdy mě ten film nebavil jako dnes... pak jsem šla oběd do menzy, která byla plná podivných lidí z moravy (zřejmě nějaký zájezd či co), potom jsem za dobrou cenu koupila učebnici, kterou potřebuju a jsem šla do fusion s tím, že potřebuju vyřídit pár e-mailů... jaké bylo mé překvapení, když wifi, přes kterou jsem se chtěla připojit nefungovala... merde! takže jsem dopila čaj a když jsem si říkala, že se den začíná kazit, potkala jsem tam mardošu. ten člověk mi vždycky udělá radost. a i dneska byl zábavnej :)
nastoupila jsem do tramvaje č. 9 směrem anděl. spolu se mnou nastoupil snad i největší žijící blb. jak jsem to poznala? právě telefonoval s nějakým podobným blbcem... hlášky typu: "chápeš, všechno se odvíjí od toho, že hitler prohrál válku... a pak ty zkruvený komunisti... všichni češi jsou tím poznamenaný... všichni tady jsou debilní komunisti... když se jim koukneš do ksichtu, tak jsou rudý tim kumunismem... češi jsou kreténi v šusťákách a s alcatelem za pasem... a ještě má anténu... sere mě, že mám ksicht jako voni, vole... " vyholená hlava a a černej koženej kabát mu teda na dojmu nepřidal... a s tímhle člověkem jsem jela 10 minut tramvají, kde ho úplně všichni slyšeli a na všech bylo vidět, jak je štve. naštěstí jsem ale vystoupila a šla na dva dobrý filmy na febiofest. škoda jen, že během druhýho jsem seděla hned vedle budky tlumočnice, takže se mi zážitek z filmu, francouzštiny a arabštiny trochu míchal s podivným tlumočením. hlas, kterej ta ženská měnila podle toho, jestli mluvil mž, žena nebo dítě, byl děsnej.
poté následovaly další problémy s wifi. dokonce jsem se chvíli bála, že mám v mým milovaným hp vir. naštěstí se to nepotvrdilo, bo teď sedím v la casa blů a wifi jede naplno :-D

No comments: