Wednesday, March 08, 2006

a konecne se neco deje...

minulej tejden zacal zajimave... takhle sem proste odpoledne v praci a najednou mi Manu povida, ze dneska vecer vecerim u nej a jeho pritelkyne... potrebovali kvuli listkum zavolat do Turina na olympiadu... teda spis na paralympiadu... a z operatoru pry nikdo neumi jinak nez anglicky a italsky... a Manu a Sonia umi jen francouzsky...
takze sem vecer jela k nim a volala do Turina. uplnou nahodou tam byla slecna, co mluvila skvele francouzsky, takze sem ji hned predala Sonie. pak sme povidali a Soniina dcera Pauline zatim pripravila veceri. jedli sme fondue a dobry jako vzdycky:) ve 12 me Manu zase odvezl domu.
ve stredu uz sem se cejtila dost bidne a ani sem si neumela predstavit, ze v patek pojedem zase do hor sankovat. ve ctvrtek si myho nezdravyho vzhledu vsiml jeden pan, co tady pracuje a poslal me k doktorovi. pan doktor byl moc milej, hrozne chvalil moji francouzstinu, coz mi aspon trochu zvedlo naladu. blbe mi teda ale bylo. no zaplatila sem mu 20 euro za to, ze mi rekl, ze mam krasnou anginu. dal mi recepty, poslal me do lekarny a pak do postele na 6 dni. u nas se leci angina aspon 2 tydny, ale tady jde vsechno nejak rychlejc. ani sem nemusela na kontrolu. v lekarne chteli za leky 55 euro, coz sem v ty dobe u sebe nemela, takze sem sla domu a cekala, az se na ucte objevi (diky mami!) nejakej ten peniz. leky sem koupila v patek rano v jiny lekarne a staly jen 40 eur... no zajimavy cenovy rozdily...
v patek a o weekendu sem byla furt zalezla v posteli, pac mi vubec nebylo do zpevu... no pak to ale preslo a uz je mi fakt hej... pan doktor mel pravdu:)
Pauline me pozvala na koncert, na kterej jedeme zitra. Manu a Sonia me vezmou autem, pac je to az nekde u jezera Léman. a v patek jedeme na jih Francie do nejakyho aquaparku. cesta a vstupenka je darek, takze si budu platit jen ubytovani, pac je to od patku do nedele. a budu mit spolecnej pokoj s Pauline, takze se treba i nejak skamaradime nebo tak neco:) je fakt sympaticka a mila. a budu mit konecne nejaky suprcupr fotky:)
jinak pocasi tu taky stoji za prd. porad dokola snezi a prsi. snih nema delsi trvanlivost nez 10 hodin a je hnusnej a mokrej. obcas vysvitne slunicko, ale hned zase zaleze. takze nic moc.

2 comments:

Anonymous said...

Nazdárek Marti, tady je taky fakt děsný počasí. To stonání ve Francii fakt nepřijde levně, tak se není čemu divit, že to berou tak hopem. Hlavně, že už jsi ok. pořádně si užij ten výlet. měj se krásně. Papá

Anonymous said...

Konečně nějaký rozptýlení, zatím jsi byla akorát celý dny v práci, viď?
Ať se Ti to líbí a zase napiš!
Pa:)