Tuesday, October 09, 2007

noc je půlka dne.

a tak už skoro dva týdny jsem nejaktvinější v noci. přemýšlím, čtu, píšu a kdybych neměla učebnici v praze, snad bych se i učila. obrovskou radost jsem si dnes udělala rozhodnutím pustit se do jiné než portugalské nebo brazilské knihy. vytáhla jsem z knihovny už trošku zaprášenou "franny a zooey" od salingera a vyloženě si tu knihu užívám. příjemná změna.

další radost je domluvené víno s L. po dlouhé době konečně vyrazím ven... i když jen o pár domů dál, ale těším se.

"tak ještě počkáme, jestli bude sedimentace nižší a když jo, tak vám tu neschopenku v pátek ukončím" řekla doktorka. juchuuuu! nepřipouštím jinou možnost.

to dočasný odříznutí od "světa venku" (tý jo, to zní jako ze starých časů:) mi ukázalo, že mám ve svým životě lidi, který mám opravdu hrozivě moc ráda. až mě to trochu děsí. příjemně.

No comments: