Sunday, September 02, 2007

rules

hrozně dlouho jsem nic nenapsala. omlouvám se. moc věcí se stalo. a některé věci se nestaly. co se dá dělat... asi to tak má být. nevěřím na náhodu, ale jsem přesvědčena, že každá událost má svůj smysl. možná na něj přijdeme pozdě, ale vždy tam nějaký je.

nikdy ničeho nelituj.
vše zlé je pro něco dobré.
nečiň druhým, co nechceš, aby činili tobě.

to jsou moje zásady. my rules.

nikdy nevíme, co se v životě přihodí a to je jeho pravé kouzlo.

jako pravá fanynka alexis bledel (jojo, ta z gilmore girls) jsem chtěla vidět její film the sisterhood of the traveling pants. myslím, že u nás v kině neběžel a kdoví, jestli se pro něj najde místo na dvd. na youtube.com se ovšem našlo. právě jsem ho dokoukala... a nelituju.

7 comments:

Anonymous said...

třeba se stalo více než si sama myslíš ...

Martina Nováková said...

ty jo, to jsi ale záhadný (á) ...

Anonymous said...

Ty zásady působí trochu komicky :-)
hlavně: "nečiň druhým, co nechceš, aby činili tobě." Zpátky na zem.

Martina Nováková said...

myslíš, že je to docela reálný. alespoň se o to snažím.

Anonymous said...

taky si nemyslím, že je to komický, možná ta slova běžně nepoužíváme, ale ten obsah je jasný a dost zásadní. stačí se trochu zamyslet. žilo by se rozhodně líp, kdyby to zkusilo víc lidí.

Anonymous said...

Je to egoistická a pekelně subjektivní fráze, která lecos překryje. Jsem realista; je mi líto.

Martina Nováková said...

to mně taky.