Friday, September 07, 2007

mojenovinky.cz

a tak přece jen něco k těm změnám.

pracuju. nic extra, ale možnost kariérního vzestupu. zní to podivně. já a budovat kariéru? už? vždyť jsem právě začala studovat! no uvidíme. v každém případě by to mohlo být zajímavé.

zkouškuju. ano, ještě pořád. držte pěsti, protože se mi to bude hodit. začněte hned. v pondělí 10. mě čeká zápočet z latiny, v úterý 11. zkouška z reálií portugalska a 26. září rozhodne o mém osudu mgr. grauová v předmětu portugalsky psané literatury.
(samozřejmě, že nejenom ona - i moje vědomosti a nervozita).

mám za sebou dvoutýdenní angínu. snad nejhorší, jakou jsem kdy měla. ale už je to dobrý, je to pryč.

konečně jsem vyplnila všechny formuláře na erasmus. a teď mi už chybí jen akceptační dopis.

moc teď neučím. trochu mi je po studentech smutno, ale ne zas tak moc.

poslední tři týdny skoro vůbec nefotím. a chybí mi to. musím s tím něco udělat.

náš dvanáctiletý má za sebou ošklivé bolesti. veterinář říkal: vyhřeznutá plotýnka nebo míšní zánět. stál nás hodně starostí i slz. ale už mu je určitě líp. nikdo neví na jak dlouho, je mu přece jen už 12 let...

mám nové sny. ale těch starých se nevzdávám.

dějí se u mě i další zajímavé věci, ale ty si raději nechám jenom pro sebe. jsou trochu staronové, ale nechci, aby se vracely staré věci. doufám, že budou víc nové než staré.

a v říjnu půjdu na underworld :)

1 comment:

Andreizinha said...

uz se na tebe a tvoje novinky moc tesim, bejby...:-*