Thursday, December 07, 2006

z posledních dnů...

hodně lidí kolem mě si stěžuje, že ještě pořád není sníh... mně to teda ale vůbec nevadí... opravdu si užívám každé ráno, kdy vstanu a bosá vyjdu na balkon, na který svítí slunce a není tam absolutně žádnej studenej a mokrej víte co...
dneska jsem dokonce viděla jednu slečnu na boso v balerínkách... a kluka, co měl jen třičko. no ne že bych byla až tak otužilá, ale takovýhle prosinec je můj sen... škoda, že pak přijde taky ještě leden a únor...

po týdnu se mi povedlo sehnat jednu knihu, ze který máme napsat interpetaci na předmět dějiny tištěných médií...

z dnešní hodiny současných reálií Belgie vyplývá pouze jedno: il n'y a pas de Belges en Belgique, il y a des Wallons et des Flamands.

věřili byste, jak je Portugalci složitý vysvětlit, že se na našich středních školách a gymnáziích probírá dokonce i světová literatura? Mgr. Grauová měla pravdu... četba prostě nemá v Portugalsku vybudovanou tradici...

2 comments:

Ladislav said...

Dneska ráno jsem vynášel odpadky a ve vzduchu bylo cítit, že končí zima...

Martina Nováková said...

taky v to věřím... :)