Tuesday, August 29, 2006

zatr satr

...říkal řezník Krkovička, říkal taky Stýf v neděli ráno a říkám já... teď už jen zatr satr, protože ta největší naštvanost ze mě už trochu vyprchala. vrátím se po třech týdnech domů na Vysočinu, těším se na rodinu a Reginalda a tak vůbec a taky na to, že konečně stáhnu fotky z foťáku, hodím je na flickr a všem ukážu, jak krásně jsem se měla poslední dva víkendy, jak krásný máme byt a jak to Šárce sluší se všemi našimi korálky na krku. a pak se zase jednou ukáže, že někdy jsou prostě ruce rychlejší než mozek. když se fotoaparát zeptal : zformátovat kartu?, ruce si řekly: proč ne? a daly se do toho. až potom mozku došlo, že to jsem přece ale vůbec udělat nechtěla!!! no jo no. část fotek je zachráněna (ty, které jsem stahovala minulý týden a schválně jsem si je na kartě nechala), ale těch zbylých asi 160 nemá ještě jasnou budoucnost, jestli tedy nějakou vůbec mají. snad se najdou. kéž by. himlhergot.

1 comment:

šárka said...

donrwetr...říkal zase Trautenberg :))

dobře to dopadne.